آموزش برنامه نویسی بدون ترس

آموزش برنامه نویسی به زبان ساده

آموزش برنامه نویسی بدون ترس

آموزش برنامه نویسی به زبان ساده

آخرین نظرات

پردازش ابری

تکنولوژی پردازش ابری (Cloud Computing) هم مانند بسیاری از تکنولوژی های دیگر با کمی تاخیر کم کم در حال وارد شدن به ایران است.

شما برای اینکه از وسایل و تجهیزات برقی در خانه یا محل کارتان استفاده کنید لازم نیست یک ژنراتور یا کارخانه برق در خانه‌تان داشته باشید، بلکه به ازای هزینه مشخصی برق را اجاره می‌کنید.

در پردازش ابری (Cloud Computing) هم ، کاربران از سخت افزارها و نرم افزارهایی که روی یک شبکه گسترده قرار دارد استفاده می کنند و به جای اینکه نرم افزار و یا سخت افزار مورد نیاز خود را بخرند استفاده از آن را بصورت خدمت دریافت می کنند و بابت این خدمتی که دریافت کرده اند هزینه پرداخت می کنند.

بدین ترتیب کافی است وسیله شما (پی‌سی، موبایل، تلویزیون، حتی یخچال!) یک رابط نرم‌افزاری (مرورگر) برای استفاده از سرویس‌های آنلاین و یک دسترسی به اینترنت داشته باشد،‌ خواهید دید که قادر هستید به راحتی از توان محاسباتی برای انجام کارهای دیجیتالی خود بهره بگیرید.

یا به عبارت دیگر در پردازش ابری قرار است شما به جای خرید کامپوترهای مدرن و قوی با ابزارهای I/O ساده مثل یک مانیتور صفحه لمسی یا تلوزیون یا تلفن هوشمند توسط یک واسط به نام اینترنت پر سرعت (پر سرعت واقعی) به سرویسها و خدماتی دسترسی پیدا کنید که وظایفی مثل نگهداری اطلاعات و یا اجرای برنامه های مختلف را برای شما انجام دهند.

  • علی بیات

نظرات  (۱)

SELECT

[Extent1].[jobVCodeSml] AS [jobVCodeSml],

[Extent1].[jobNameStr] AS [jobNameStr],

[Extent1].[jobDescStr] AS [jobDescStr],

[Extent1].[jobConditionStr] AS [jobConditionStr],

[Extent1].[version] AS [version],

[Extent1].[Enable] AS [Enable]

FROM [PRS].[PRS_TBL_BT_Job] AS [Extent1]

ORDER BY [Extent1].[jobVCodeSml] DESC

OFFSET 0 ROWS FETCH NEXT 4 ROWS ONLY

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی